Wersjonowanie (super słówko) paczy (też niezłe).

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Wto, 3 Mar 2009, 16:09:20 CET

Dnia 2009-03-03, wto o godzinie 16:03 +0100, Wieslaw Kierbedz pisze:
> A jeśli nie chcę zmieniać brancha (to na razie będzie na pewno HEAD)?

Nie ma problemu.

> Jeżeli zostaje w tym samym tagu, to jednak zdałoby się to ponumerowanie?
> Czy to będzie grzech rozrzutności?

CVS z automatu nada ci wersje (numerowanie), więc nie musisz się tym
przejmować. Czyli tak, możesz dziś pracować na branchu HEAD z wersją
dzisiejszą, a za miesiąc nadpisać to na tym samym branchu (a nawet
otagować tak samo) i nadal da się wyciągnąć z CVS wersję dzisiejszą.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com