Wersjonowanie (super słówko) paczy

Wto, 3 Mar 2009, 17:19:40 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:

> Grzegorz Sterniczuk anonsuje::

> A jeśli nie chcę zmieniać brancha (to na razie będzie na pewno HEAD)?
> Jeżeli zostaje w tym samym tagu, to jednak zdałoby się to ponumerowanie?
> Czy to będzie grzech rozrzutności?

Latka na HEAD musi pasowac do speca na HEAD.
Dobrym zwyczajem jest usuwanie z CVS plikow niepotrzebnych w biezacej wersji
(jesli pozniej beda potrzebne, to mozna je ze starszej wersji przywrocic).
CVS "pamieta" _wszystkie_ wersje wszystkich umieszczonych w nim plikow.
I na tym polega jego rola. Co najwyzej jest kwestia jak latwo wlasciwa
wersje znalezc.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36