Sterowniki video i libGL

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 4 Mar 2009, 10:19:17 CET

2009/3/4 Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>:

> Mam taki pomysł do znawców tematu. Jakiś czas temu była rozmowa na temat
> wydzielenia bibliotek libGL do osobnych pakietów. Nie wiem na czym
> stanęło, ale nvidia tego nie ma. Ja mam pomysł żeby pójść jeszcze dalej.
>
> Żeby biblioteki wylądowały w różnych podkatalogach.
>
> Co to nam da ?? Otóż. Ja system mam na dysku w kieszeni. Używam tak już
> ponad 10 lat i to mi się sprawdza. Nie lubię pracować na laptopie więc w
> pracach i w domu mam stacjonarne komputery bez systemu. Do zmiany
> konfiguracji używam hwprofiles, trochę zmodyfikowanych bo to teraz jest
> [...]

I będziemy wymagać hwprofiles i twojej konfiguracji na wszystkich maszynach? ;)

A na serio: dodanie nowej pozycji do drzewka linkera to w nagorszym
wypadku kilka tysięcy stat()ów więcej na każdy start aplikacji,
dlatego trzymanie jednego pliku w osobnym katalogu IMHO mija się z
celem. Nie bardzo też wiem, jak miałbym sobie wybrać, czego chcę
używać (ja nie noszę systemu w kieszeni) i czemu miałbym wiedzieć,
czego chcę używać, jeśli wcześniej działało od kopa? /etc/alternatives
nie przejdzie ;)

--
Patryk Zawadzki