Fwd: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 11 Mar 2009, 23:04:17 CET

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org>
Data: 11 marca 2009 22:09
Temat: Re: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest
kde4-icons in essential p...
Do: Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>

On Wed, 11 Mar 2009, Bartosz Świątek wrote:
> To może niech glibc od razu te ikony sugeruje.. no wiesz, każda
> aplikacja napisana w Qt linkuje się też z glibc...

Wiesz - conajmniej wszystkie aplikacje, które używają libkdeui będą
wymagały ikonek. A jest to w kde4-kdelibs, więc suggests jest tutaj na
miejscu.

> Tyle tych aplikacji jest, że się nie opłaca? Sam piszesz, że używasz
> 3ech. To faktycznie kupa roboty.

3 na jednej maszynie.

> Ikony są wymagane przez metapakiet-kde4 - to powinno wystarczyć.

Nie, nie wystarczy, bo ja nie chcę _całego_ kde4. Nie interesuje mnie to.
I nie możesz poprzez tego typu metapakiety załatwiać sprawy, bo to niczego
nie załatwia.

Używam kilku programów, ale nie środowiska. Instalacja aplikacji powinna
przynajmniej sugestiami doprowadzić do _normalnie_ działającej aplikacji.

> W ikony nie ma na razie się specjalnie co pchać, bo dyskusja na ich
> temat ciągle nie jest zamknięta w szeregach developerów KDE.

Do czegoś dojdą tam - będzie można to dalej u nas ciągnąć. Narazie trzeba
opanować stan obecny.

> Nie wiadomo, czy w następnym release każda aplikacja nie będzie swoich
> mieć a kdebase tylko te które potrzebuje by wyświetlić parę folderków i
> mimetypów, czy będzie tak jak jest, tylko w zupełnie innej formie.

Nie uważasz, że w takiej sytuacji łatwiej będzie usunąć suggest z jednego
speca niż z iluśtam, szczególnie, że całość zmierza w tym kierunku?

> To, że nie ma dobrego rozwiązania na dzień dzisiejszy nie znaczy, że
> mamy pchać się w to, który Ty teraz zaproponowałeś.

Zastanów się nad tym co wyżej napisałem. Na chwilę obecną to jest
rozsądniejsze i prostsze do zmiany.