Fwd: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 11 Mar 2009, 23:04:35 CET

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>
Data: 11 marca 2009 22:17
Temat: Re: SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest
kde4-icons in  essential p...
Do: Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org>

W dniu 11 marca 2009 22:09 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Wiesz - conajmniej wszystkie aplikacje, które używają libkdeui będą
> wymagały ikonek. A jest to w kde4-kdelibs, więc suggests jest tutaj na
> miejscu.

> 3 na jednej maszynie.

> Nie, nie wystarczy, bo ja nie chcę _całego_ kde4. Nie interesuje mnie to.
> I nie możesz poprzez tego typu metapakiety załatwiać sprawy, bo to niczego
> nie załatwia.
>
> Używam kilku programów, ale nie środowiska. Instalacja aplikacji powinna
> przynajmniej sugestiami doprowadzić do _normalnie_ działającej aplikacji.

> [...]

Ale to jest błędne podejście do Suggest:
Suggest powinno sugerować coś co może dodać funkcjonalność do
aplikacji, coś poprawić, rozszerzyć działanie. Ikony tego nie robią!!

To nie jest po to, żeby było "a może zainstalujesz se amaroka pod
gnomem" - bo jak mamy się tak domyślać to może instalacja binda
postfiksa będzie sugerowała amavisa? A nóż go chcesz.