kde4*

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 22 Mar 2009, 23:23:37 CET

On Sun, Mar 22, 2009 at 11:01:15PM +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Nie wiem czy to co arekm zmienił faktycznie pociągnie nowego Qt przy
> instalacji, bo jest to tylko BR... natomiast jeśli nie, to nie miej do
> mnie pretensji o to jak działa RPM. Jeśli tak to super bo o ile dobrze
> pamiętam, nie dopisujemy Requires jeśli Requires brane jest
> automatycznie z wersji soname i ustawionego BRa.

Zrozum: brak tego R: sprawia że KDE *może* nie działać. Obecność tego R:
*nic* nie psuje. Więc nie ma żadnego powodu żeby tego R: nie dopisać.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--