kde4*

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 23:31:57 CET

W dniu 22 marca 2009 23:23 użytkownik Michal Kochanowicz
<michal w michal.waw.pl> napisał:

> Zrozum: brak tego R: sprawia że KDE *może* nie działać. Obecność tego R:
> *nic* nie psuje. Więc nie ma żadnego powodu żeby tego R: nie dopisać.

A ja do tego nic nie mam bo mi to różnicy nie robi. Nikt też takiego R
nie zaproponował póki nie napisałem, że jest taka możliwość.
A wyciąłeś pół mojego maila w którym podaje inne przykłady, gdzie
takich R nie ma również i nikt "awantury" nie zaczyna.

Ale tak jak mówię, jeśli ten podbity BR nic nie zmienia, to se
dopiszcie R, rw macie.