kde4*

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 28 Mar 2009, 14:08:50 CET

On Sun, Mar 22, 2009 at 23:01:15 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Dla przykładu podam znowu glibca, którego też nikt jawnie nie wymaga,
> a jak jest nowy, i przebudowywanych jest X paczek, a ktoś robi upgrade
> tylko tych paczek bez glibca i mu nie działa, to do koga ma mieć
> pretensje?

Do osób, które nie dopisały odpowiednich R, gdy te nie zostały dodane
automatycznie. Zwykle jednak jakieś rtld(GNU_HASH) pociągnie właściwą
wersję glibc.

> Iść dalej czy już rozumiesz o co mi chodzi? Bo kolejnym przykładem
> jest db4.x i poldek i rpm i to że po upgradzie rpma nagle nic nie
> działa bo ktoś nie zupgradował sobie db4.x... ;)

Tak, zdecydowanie nie rozumiesz, co to są zależności. Fakt, że część z
nich generuje się automatycznie, nie zwalnia nikogo z obowiązku
trzymania spójności.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>