Nowa Mesa + intel

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pon, 30 Mar 2009, 22:21:03 CEST

On Monday 30 of March 2009, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia poniedziałek, 30 marca 2009, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz napisał:
> [...]
>
> A możesz napisać po krótce, jak używać tego modesetingu? W sieci znalazłem,
> że trzeba do kernela przekazać opcję i915.modeset=1. Ale czy nie trzeba
> jeszcze czegoś np. w kernelu zmienić?

Ja mam w modułach więc sprowadza się to do

modprobe fbcon
modprobe i915 modeset=1

Właśnie grałem w quake3 open arena oraz tremolousa na moim GM45.

Całkiem sprawnie się gra ale... jadę na 2.6.29+git, xserver 1.6, mesa 7.4,
libdrm git master, intel driver git master, UXA.

Psują to strasznie i ciężko trafić na działający zestaw.