[TH] wine-1.2.2-4.x86_64 - wineboot staje okoniem

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Wed May 11 14:59:48 CEST 2011

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 11.05.2011 13:10, od Bartosz Świątek:

> Zadam najgłupsze pytanie... Dlaczego nie przezwałeś binarki na /usr/bin/wine?
> Wtedy nie trzeba nic kombinować.
Cały sens mojej wypowiedzi dotyczy sytuacji, w której paczka na ftp w
TH-main jest niespójna w działaniu, dlatego wysłałem na pld-devel-pl a
nie na pld-users-pl... Jestem w stanie ogarnąc tą sytuację w moim
systemie, ale uznałem za stosowne poinformować kogoś o bugu...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski