[TH] wine-1.2.2-4.x86_64 - wineboot staje okoniem

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Thu May 12 13:24:35 CEST 2011

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 11.05.2011 13:15, od Bartosz Taudul:
> To ja mam jeszcze głupsze. Czemu zamiast się męczyć nie zainstalujesz
> windowsa? :>
W moim przypadku Win jest na innej partycji, ale potrzebuję mieć dostęp
do tych samych danych jednocześnie z poziomu Win i Linux bez ciągłego
startowania raz jednego, a raz drugiego systemu. VirtualBox/qemu
zamulają na tej maszynie(laptop Core2Duo), a drugiego nie będę na razie
kupował.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski