Przyszłość dokumentacji

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 22:53:09 CEST

On Tue, Sep 28, 2004 at 09:35:52PM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:

> W "Podręczniku użytkownika" miały być opisane jedynie zadania możliwe do
> wykonania bez uprawnień admina. Reszta zaś w cześci administracyjnej.
> Tak więc IMHO  rozdział "Zmiana poziomu pracy systemu" nie powinien sie
> znaleźć w podręczniku użytkownika, w zasadzie podobnie jest z rozdziałem
> "Włączanie i wyłączanie systemu". Na podstawie tego planu przygotowany
> był spis treści v2.

poprzedniego maila gdzieś wessało, ale imo ten rozdział to troche za mało
jak do działu administracja - tymczasowo można go tam przenieść, ale z biegiem
czasu i liczbą nowych dokumentów powinien znaleźć się rozdział:
administracja/podstawy i tam wskoczy ten opis.

--
Paweł Boguszewski
pawelb(at)pld-linux(dot)org