Przyszłość dokumentacji

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Czw, 30 Wrz 2004, 01:07:17 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 11:19:05PM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Dnia 29-09-2004, śro o godzinie 21:16 +0200, Piotr Skwarna napisał(a):
> *User*
> Tu są stosunkowo duże braki, ale też najtrudniej określić co w tej
> części ma być zawarte. No bo właściwie co jest do opisania w WM-ie np.:
> Gnom czy KDE...

nieukrywajmy że pld jest dystrybucją dla zaawansowanych użytkownikow i
administratorów, więc IMO początkujący użytkownik nie ma jak narazie co szukać
a bardziej zaawansowanemu nie potrzebne są trywialne rzeczy, pozatym jest tyle
różnych newbie.linux.pl czy dokumentów dla początkujących że IMO nie ma sensu
powielać.
Tworząc dokumentację PLD szedłem wg zasady, iż pokazujemy tylko cechy pld i
opisujemy instalacje i _podstawową_ konfigurację usług. Reszta jest do doczytania
w tldp.

W dziale dla usera na instalacji i konfiguracji WMow bym poprzestal, chyba że ktoś
ma chęci coś więcej napisać ale należy pamiętać że dokumentacja musi być spójna i nie
można dodawać opisów wziętych z kosmosu - nie związanych z niczym co już jest, chyba że
będzie ich na tyle dużo aby stworzyć osobny rozdzial.

--
Paweł Boguszewski
pawelb(at)pld-linux(dot)org