parę sugestii dot. rpmmen

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 7 Kwi 1999, 21:06:55 CEST

On Tue, 6 Apr 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> [wtorek, 06 kwiecień 1999], Paweł Gajda napisał(a):

[..]

> Rozumiem (z pobieżnej analizy kodu) że buildpath tworzy ścieżkę sklejając
> swoje parametry? BTW Czy zwracanie wskaźnika na statyczną tablicę, to

tak, z uwzględnieniem '/'(usuwa nadmiarowe, dodaje niezbędne).
Zerknij do ttest.c

> napewno jest dobry pomysł ?

To zależy gdzie :-) W tym przypadku IMHO tak, uznałem, że jest to
nieco wygodniejsze w użyciu, chociażby z tego powodu, że to funkcja
martwi się o rozmiar i nie przekraczanie(teraz jeszcze nie) bufora,
oraz nie pałętają się dodatkowe zmienne w kodzie - IMO zgrabniejsze
jest:
  mkdir(buildpath("/usr/", "lib", dir);

od:
 char path[MAX_PATH];
 mkdir(buildpath(path, "/usr/", "lib", dir);

chociaż, jak mawiali starożytni... :-)

> ??? Przecież w tej liście są tylko nazwy pakietów np:
[..]
> Przy zaznaczaniu pakietów brana jest pod uwagę ich nazawa z pola Name z rpm'a
> tak więc wpisy w tym pliku są niezależne od wersji pakietu. Nie bardzo
> potrafię sobie wyobraźić co sprawiło Ci takie trudności.

Tych pakietów było około 100 i jakoś nie wpadłem na żaden pomysł (poza
dumptocf) żeby wyciągnąć to automatem (nie znam zbytnio rpma)
Jest coś w rodzaju: rpm --dump-header-field=name?

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl