parę sugestii dot. rpmmen

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 8 Kwi 1999, 20:14:22 CEST

[środa, 07 kwiecień 1999], Paweł Gajda napisał(a):

> On Tue, 6 Apr 1999, Paweł Kołodziej wrote:

[ciach o zwracaniu statycznej tablicy]

Dobra. To przynajmniej zaznacz to wyraźnie w dokumentacji/komentarzu do tej
funkcji. Bo nad czymś takim to można kilka nocy spędzić z debugerem przed
nosem :)

> [..]
>
> Tych pakietów było około 100 i jakoś nie wpadłem na żaden pomysł (poza
> dumptocf) żeby wyciągnąć to automatem (nie znam zbytnio rpma)
> Jest coś w rodzaju: rpm --dump-header-field=name?

W przeważającej większości (wszystkich) pakietach nazwa pakietu jest taka
sama jak nazwa pliku po usunięciu "-ver-rpm" albo czegoś w tym stylu. Jeśli
koniecznie musi być automat to można np (w katalogu z RPM'ami):
rpm --queryformat "%{NAME}\n" -qap *.rpm

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl