ModInfo 0.1.1 (fwd)

Paweł Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 25 Kwi 1999, 19:40:50 CEST

On Sat, 24 Apr 1999, Piotr Grochowski wrote:

> To wg. tego, co zrozumiałem z twoich ostatnich wywodów powinno byc częścią
> modułu zarządzającego modułami (eh... można się zagmatwać....), a to
> robisz ty....

Nie do końca, trudno wymagać od każdego, który dopisze
jakieś informacje uruchamiania insta. To ma być narządko do
sprawdzenia czy plik jest poprawny, np czy wpisane jest:

 paran = "io="

zamiast:

 param = "io="

Może to być przeróbka kunflint z kunfa.

BTW autor kunfa dał się namówić na kilka usprawnień. Jest raczej
otwarty i być może zgodzi się także na wrzucenie tego do pldowego cvsa
pod jego opieką.

Na razie wyrzuciłem kod piszący do plików conf. i tym samym libkunf
zmniejszył swój rozmiar do ok 10k.

> Nie umiem -- w skryptach nie siedzę.

To może zasiądziesz? :-) Znajomość takiego sh&awk&sed|perl przyda Ci
się na pewno.

Właśnie wygenerowałem ze źródeł nowego rhinsta(kernel 2.2.x)
modinfo.kunf. Trzeba połączyć Twoje stare modinfo z tym
wygenerowanym(nie ma tam prawie określonych parametrów dla
sterowników), zrobisz to? Jeżeli tak, to Ci ten plik podeślę, jeżeli
nie to podeślij mi ten swój.

> To powinien zrobić ten, kto robi moduł zarządzający, czyli Ty...

Racja, zrobiłem już mały opis składni na początku pliku.

Paweł
--
mailto: mis w k2.net.pl