ModInfo 0.1.1 (fwd)

Piotr Grochowski pager w pld.org.pl
Wto, 27 Kwi 1999, 16:19:55 CEST

On Sun, 25 Apr 1999, Paweł Gajda wrote:

> Nie do końca, trudno wymagać od każdego, który dopisze
> jakieś informacje uruchamiania insta. To ma być narządko do
> sprawdzenia czy plik jest poprawny, np czy wpisane jest:
>
>  paran = "io="
>
> zamiast:
>
>  param = "io="
>
> Może to być przeróbka kunflint z kunfa.
Hmmmm... Ja myslałem, żeby to zrobić tak, jak moje ModInfo - program
sprawdzający poprawność składni jest zrobiony dokładnie na podstawie
biblioteki (tej zarządzającej modułami).

OK. W każdym razie ja na proponuję, abyś już całym tym tematem zajął się
sam, skoro już zacząłeś....
W każdym razie: czy mógłbyś wystawić jakieś TODO? Zabrałby się za coś, ale
do czego byś się już ty nie wtrącał -- nie chcę kolejnego nulla....

> To może zasiądziesz? :-) Znajomość takiego sh&awk&sed|perl przyda Ci
> się na pewno.
Ale tak na mój gust przygotowanie takiego skryptu to jest wyższa szkoła
jazdy. A więc w moim przypadku uczenie się tego od zera nie ma sensu --
zajęłoby zbyt wiele czasu, zanim bym dostarczył cokolwiek.

> Właśnie wygenerowałem ze źródeł nowego rhinsta(kernel 2.2.x)
> modinfo.kunf. Trzeba połączyć Twoje stare modinfo z tym
> wygenerowanym(nie ma tam prawie określonych parametrów dla
> sterowników), zrobisz to? Jeżeli tak, to Ci ten plik podeślę, jeżeli
> nie to podeślij mi ten swój.
To co mam jest to dokładnie to, co kiedyś tu podsyłałem -- nic nie jest
zmienione, bo nie zaakceptowałeś ModInfo....
Jak chcesz mogę ci to podesłać jeszcze raz.

PaGer

--
       _______/ P i o t r   G r o c h o w s k i \______
 /\___/  e-mail: pager w pld.org.pl, pager w dione.ids.pl, \___/\