kloczek: bootdisk/batch-installer poldek-iso.priority

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 2 Maj 2002, 13:10:36 CEST

On Thu, May 02, 2002 at 11:30:03AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 2 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

>                                                      ^^^^^^^
> ??

s/ u / i /.

Znaczy zapuszczenie tego bez sprawdzania wynikow.

> Niemniej nie generujemy 2^32? -2 obrazów, a tylko 3 jest to liczba
> wystarczjaca do tego żeby rodzielić to na trzy obrazy.

No tak, jakbym chcial recznie, dokladnie napisac co ma byc gdzie to
bylaby to liczba wystarczajaca. Niemniej jednak sama nazwa pliku
wskazuje, ze to ma byc podpowiedz przy dokonywaniu podzialu, a nie
sztywne reguly.

> Olewając to co było
> tam napisane w komentarzu przyjałeś inną strategię podziału uzasobów która
> kjuz przy trzch obrazach zaczeła generować błędy.  Sam widzisz już że juz
> wtedy kiedy to przyjałoeś było to niemal na granicy. Spytaj się sam siebie
> teraz po co to robiłeś skoro bez tego też to dzieli poprawnie (?).

Poprawnie, to znaczy? Z tymi -2 nie bylo potrzeby *zadnego* machania
plytkami w trakcie instalcji, a teraz jest i to wszystkimi trzema.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h