kloczek: bootdisk/batch-installer poldek-iso.priority

Czw, 2 Maj 2002, 14:12:27 CEST

On Thu, 2 May 2002, Michal Moskal wrote:
[..]

> No tak, jakbym chcial recznie, dokladnie napisac co ma byc gdzie to
> bylaby to liczba wystarczajaca. Niemniej jednak sama nazwa pliku
> wskazuje, ze to ma byc podpowiedz przy dokonywaniu podzialu, a nie
> sztywne reguly.

Sztywne regóły robia się w miae wzrostu ilośic wpisów w pliku priorytetów.
Do tego właśnie doszło jak dodałeś sporo wpisów.

> Poprawnie, to znaczy? Z tymi -2 nie bylo potrzeby *zadnego* machania
> plytkami w trakcie instalcji, a teraz jest i to wszystkimi trzema.

Bo ?
Co jest teraz nie tak i w jakich przypadkach ?

Tak czy inaczje sprawa podziału na obrazy wygldąa tak że pownno to
spełnaić warunek tego żeby bez zaczęstego grzbanai w pliku priorytetów si
przy wzrastajacej liczbie pakietów nie trzeba było do tego zagladać przy
każdej regeneracji zasobu. Nie wiem czy nie pzreszkadza tu to że domyślny
priorytet dla pakietów które nie są wymienione jest taki że wpadaja one w
sirodek kolejki co w konkretncyh przypadkach będzie powodować pzresunięcia
zamaist dopisywanie na ogonie (na ostanim obrazie). Gdyby nowo pojawiające
się pakeity wpadały na koniec to byłaby gwarancja że to co zostało
ustalone wczęsniej co do przecunięć na pierwszych obrazach nie ulegałoby
przemieszczenio .. co prawda też nie do końca bo pakiety z wersji na
wersję maja tendencje do puchnięcia.

Kompletnie ręczne decydowanei o każdym pakeicie też jest niewygodne bo
uniemożliwiać będzie w maie częste regenerowanie iso. Tymczasem tu chodzi
nie o położenie każdego pakeitu z osobna co o położenie pewnej grupy
pakietów (w zasadzie ważne jest to c wpada na pierwszy CD).

Jeżeli uda się spełnić powyższe warunki jakaś stratgią i będzie miała ona
szansę działania także w miare wzrostu ilosci pakeitów to będzie gucio.

kloczek