Instalator i lagi w poprawkach...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 12 Lis 2004, 20:39:14 CET

On Fri, Nov 12, 2004 at 08:16:58AM +0100, Marcin Król wrote:

> Juz sa. Teraz installer korzysta z modules.dep, wiec jakbys mogl
> zobaczyc czy lyknie instalacje via net via pcmcia :) A jak nie lyknie,
> daj znac na czym sie wywalil.

Ździebko lepiej, ale to ciągle nie to:

"
Validation complete. config is ok
Please insert disk "addons 1" and press Enter

Using /lib/modules/2.4.27/pcmcia_core.o
Using /lib/modules/2.4.27/isa-pnp.o
Using /lib/modules/2.4.27/i82365.o
insmod: init_module: i82365: No such device
*** running insmod i82365 failed.
Something went bad.
Press the [Enter] key.
"

Próbuję dalej.

> Z innych newsow o ktorych nic nie ma w changelogu svn'a to jest busybox
> 1.00 stable, z nc i egrepem.

O! nc bardzo mi się przyda, dzięki!
... jak tylko ruszę na tym laptopie kartę sieciową :)