Instalator i lagi w poprawkach...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 12 Lis 2004, 23:47:31 CET

On Fri, Nov 12, 2004 at 08:39:14PM +0100, Adam Gołębiowski wrote:
> Ździebko lepiej, ale to ciągle nie to:
>
> "
> Validation complete. config is ok
> Please insert disk "addons 1" and press Enter

> Using /lib/modules/2.4.27/pcmcia_core.o
> Using /lib/modules/2.4.27/isa-pnp.o
> Using /lib/modules/2.4.27/i82365.o
> insmod: init_module: i82365: No such device
> *** running insmod i82365 failed.
> Something went bad.
> Press the [Enter] key.
> "
>
> Próbuję dalej.

W międzyczasie wygóglałem http://tinyurl.com/4fq58

"
That's [lspci] a very useful command and gives the following information:

00:13:0 PCMCIA bridge: Cirrus Logic CL 6729 (rev ee)

Some digging in google tells me that the 6729 was supported by the
i82092 module in the pre-release 2.4.22 kernel,
"

Wyciągnałem zatem ów i82092 z kernel24-BOOT, przeniosłem na dyskietce i
ręcznie załadowalem, poszło.

Dalej, jeśli się nie mylę, powinienem załadować ds.o, a następnie moduł
od mojej karty sieciowej (w tym przypadku xirc2ps_cs).

"
# insmod ds.o
Using ds.o
insmod: init_module: ds: Operation not permitted
"

Kombinuję też z irc2ps_cs:
"
# insmod xirc2ps_cs.o
Using xirc2ps_cs.o
insmod: unresolved symbol register_pccard_driver
insmod: unresolved symbol unregister_pccard_driver
"

a {,un}register_pccard_driver pochodzi z ds.o.

Cóż zatem mogę zrobić?