Kilka zeczy. (fwd)

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Wto, 18 Gru 2001, 01:00:32 CET

Czesc. ;)

Mam kilka mini spraw:

1. Czy ta lista troche nie ucichla ostatnio? Mniej maili do mnie
dochodzi...

2. Mozecie polecic jakas czcionke do xterma? ;) Bo cos nie moge wybrac
odpowiedniej...

3. Przydal by sie jakis pakiecik z tematami do blackboxa (cos na styk
pakietow z tematami do IceWM) i ogolnie stuff do blackboxa. Sa chetni do
przygotowania cusik takiego? ;)

4. Jak to jest z ALSA na PLD? Moge zainstalowac pakiety (mam 2.4.16 z
paczki)? Czy musze samodzielnie kompilowac?

5. Mam PLD na i586 z iso dla i586 oraz na domowym i686 z tego samego iso.
Jest jakis latwy sposob na upgrade wszystkich pakietow dla i686 na
domowym komputrze ? Czy musialbym wszystko sciaganac i po kolei
instalowac ?

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-