apt-get

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Nie, 18 Lut 2001, 22:56:31 CET

On Sun, Feb 18, 2001 at 09:38:57PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> 0.12 .... kiedy to bylo.... .
Właśnie, kiedyś kompilowałem z cvs - ale ostatnio coś nie zabardzo mi
to idzie - może czegoś nie mam zainstalowanego, jak mówisz
że 0.12 jest taki stary (bo taki leży w rpm) , to dziś muszę się
zabrać za nowego.
> A tak na powaznie: kiedys byl pomysl (imho swietny) wystawiania paczy
> (xdelta) na tocfile. Chyba bedze trzeba to zrobic (wpisalem do todo (ale
> teraz jest tam juz 18 pozycji)).

No właśnie, wiesz może, jak apt-get to robi ?
Jak miałem debiana, tam było na serio dużo pakietów,
a on sobie ściągał jakieś 2M - i lista była aktualna.

der
--
|Are you der?|