postfix(!)

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Pią, 15 Lut 2002, 10:43:33 CET

On Fri, 15 Feb 2002 10:24:43 +0100
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk <grzegorz w tychy.net> wrote:

>        ^^^^^^
>
> zamień na recipient i potestuj jeszcze raz.

No tak - dałem dupy również z autokorektą :((
tak miałem:
smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks,check_sender_access hash:/etc/mail/access,check_relay_domains
Po prostu do maila wkleiłem nie ten zakomentowany wpis :((
I z takim wpisem (jw) wszystko było ok do 9.02
Teraz musiałem wywalić "permit_mynetworks" chociaż mynetworks = tylko i wyłącznie mój host
Wygląda to tak, jakby postfix olewał ten parametr
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl