KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

Nie, 3 Sie 2003, 00:11:59 CEST

Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:

> No właśnie jest - ale go nie ma. Ja też (głupi jeden) miałem kdm po
> polsku, dopóki nie zachciało mi się zmienić coś w jego konfiguracji -
> wlazłem tam i po ...... języku polskim :)

Już sobie przypomniałem po kiego tam właziłem ;) Nadal nie działa z menu
KDMa "turn off computer", czy jak to tam było po polskiemu. Zachciało mi
się sprawdzić, czy przypadkiem nie doszło coś w konfiguracji, a po
restarcie KDMa był pierwszy z języków na liście (afrykanerski ;) więc
prędziutko zmieniłem na coś innego ;-) i mam po anglijsku:(

pozdrawiam