KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 3 Sie 2003, 11:09:53 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Mam pliki *.mo w  /usr/share/locale/pl.
> Wszystkie ze stycznia, kiedy z lenistwa przkompilowałem kde-i18-p bez
> robienia pakietul.
> Nawet nie zwróciłem uwagi na ten fakt.
> Gdzie powinny być nowe?

I jeszcze dwie rzeczy.
1. Parę dnie temu wykręciłem od nowa kdebase (na serwerze nesta nie
mogłem się doszukać niektórych potrzebnych pakietów) - w żadnym nie
znalazłem polskich *.mo.
2. W repo leży kde-i18n (3.1.3!)
$Date: 2003/08/02
nie ściągałem 120MB (wszystkie języki), ale wygląda znajomo!?
Jeśli nie znajdziesz zgubionych kmail.mo, kreversi.mo itp., to proponuję
ściągnąć z mirrora samo kde-i18n-pl (ftp.task.gda.pl, ftp.icm.edu.pl i
kilka innych) i tymczasowo przekompilować (pamiętająć o właściwym
prefix). Lekarstwo doraźne, ale może pomóc.
A jeśli kde nie posługuje się już plikami *.mo, albo są już zupełnie
gdzie indziej umieszczane ;), to proszę o sprostowanie.
--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870