[RA] pam i vm-pop3d

Śro, 17 Wrz 2003, 16:38:29 CEST

Osóbka znana jako Zbyniu Krzystolik, wystukała:
> Mniej wiecej Wed, Sep 17, 2003 at 01:38:19PM +0200, zainteresowany Adam
>
> Gapiński+rzekl:
>
> Tia czepiałem się o to już 25.02.2002 - tego pakietu nikt po prostu nie
> używa :-P

A szkoda, bo praktycznie działa bez żadnych konfiguracji ;)

> pam-pam_pwdb-0.77.0-1.i686.rpm leży w supported w Ra

No to w sumie jest też jakieś rozwiązanie, ale może jednak ktoś by
podpowiedział, czy tak jak mam to jest OK? Jest jakieś niebezpieczeństwo w
korzystaniu z pam_unix? Bo w /usr/share/doc jest tego troszkę, ale ja nie
rozumiem z tego zbyt wiele....

pozdrawiam