qmail i adres odbiorcy

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 17 Wrz 2003, 16:43:07 CEST

Dnia śro 17. września 2003 16:16, Andrzej Szombierski napisał:

> ja właśnie chciałem żeby on ich nie przyjmował jak zobaczy RCPT TO:
> zamiast przyjmować i generować bounce.
nie ma możliwości : TYLKO NIE_PRZYJMOWAĆ
możesz przyjąć (.qmail-default) i NIC z tym dalej nie robić,
wtedy nie ma bounce i nie ma odbiorcy (a wlasciwie jest, ale jedno konto,
z którego nikt normalnie nie korzysta).
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej