openoffice-1.1.2-2 problem

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 27 Sie 2004, 16:37:17 CEST

witam grupe
mam openoffice-1.1.2-2, przedtem trochę starsza wersję,
jest problem u mnie na 3 maszynach o bardzo zblizonej konfiguracji
Xów (xfs, fonty z win, ten sam openoffice).
problem objawia się podczas edycji dokumentu teskowego, przy wstawianiu
_formuły_matematycznej_ (wzorki), np: {a}over{b}=a+b-c*d sqrt{aaa}
nie widać znaku +, *, i pierwiastka, widać tylko kwadracik.
próbowałem coś z fontami mieszać ale to nie pozwala na osiągnięcie
dobrego wyniku, czyli moje stare pliki związane z uczelnią gdzie mam
dużo matematycznych wzorków są zupełnie nieczytelne. eh.

to co wiem z pakiety to wersja speca z jakiego się wyklikał
$Log: openoffice.spec,v $
Revision 1.433  2004/08/02 06:09:59  qboosh
- release 2

ma ktoś z grupy coś takiego ?
abram
--