[OT] szybki newsletter

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 1 Lut 2005, 11:52:51 CET

On Tue, Feb 01, 2005 at 11:49:24AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Skąd masz tę bazę?
[...]

Może się trochę rozpędziłem...

Jeśli to rzeczywiście twoi klienci i mailing dotyczy świadczonych im
usług (aktualnie świadczonych, a nie, że rok temu komuś coś sprzedałeś),
to taki mailing może być zupełnie ok. Ale i tak dobrze być ostrożnym,
żeby do jakichś RBLi nie trafić (kwestia co jest spamem a co nie podlega dość
subiektywnej opinii).

Pozdrowienia,
	Jacek