[OT] szybki newsletter

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 1 Lut 2005, 13:10:51 CET

On Tue, Feb 01, 2005 at 01:01:09PM +0100, Grzegorz Żarnowiecki wrote:
> Zanalazlem juz fajny skrypt w perlu który robi to co chce teraz jeszcze
> walcze z tym jak wlozyć do wiadomości htmlowej plik jpg tak żeby upsloki i
> inne windziane programy wyswietliły obrazek a nie krzaki :)

Przypilnuj też, żeby twoje skrypty wysyłały poprawnie zakodowane polskie
literki w nagłówkach. Większość takich rozwiązań działających w sieci
(np. newsletter Allegro, czy przypominacz haseł Gadu-Gadu) w sieci robi
to źle, przez co wysyłana przez nie poczta odbija się od serwerów
sprawdzających poprawność (zgodność z RFC 822/2822) wiadomości (np. mojego).

Pozdrowienia,
	Jacek