postfix i virtualne konta przez procmaila

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Czw, 3 Lut 2005, 09:50:46 CET

On Thu, Feb 03, 2005 at 09:26:10AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Co rozumiesz przez konta wirtualne? W postfiksie są przynajmniej dwa.
>
> Jeśli piszesz o "virtual domain mail delivery agent" (`man 8 virtual`)
> to się nie da -- wynika to z założeń tego mechanizmu.

Wlasnie o to mi chodzilo. Mam wirtualki w mysqlu:

virtual_alias_maps = mysql:/etc/mail/mysql_virtual_alias_maps.cf
virtual_mailbox_domains = mysql:/etc/mail/mysql_virtual_domains_maps.cf
virtual_mailbox_maps = mysql:/etc/mail/mysql_virtual_mailbox_maps.cf
virtual_transport = virtual

Czyli nijak sie tego nie da z procmailem zbratac?

--
kub@ s.