Dziwny problem z acrobatriderm

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 3 Lut 2005, 13:00:08 CET

cześć

mam dziwny problem z acrobat riderem.
na kompie a, otwieram jakiegos pdf'a, plik>drukuj
i moge pwidac /usr/bin/LPR -blabla
albo wybrac które stronuy maja byc drukowane

na kombie b, który jest nową instalacja pld ac
niestety mogę sobie naklikać ..., różnica jest taka
ze do kompa b pracuję z Xterminala ..., a przy a lokalnie.

instalacja starszej wersji też nie daje pozytywnego efektu.

hm. na a mam acroread-508-2, dałem acroread-5010-2wla.i686.rpm
i wszystko ok. z terminala podłaczenie do gdm'a na a też ok.
mogę wpsisywać komendę do drukowania.

hm. na b dalej mi nie działa.

jakas czarna magia, ktoś już miał takie cudo ?
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba