Problem z ndiswrapperem (?)...

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Nie, 6 Lut 2005, 22:05:58 CET

Witam.

  Mam problem z ndiswrapperem, ale raczej nietypowy.

  Karta to bliżej nieokreślona marka, na chipsecie rtl8180L. Zaciągnąłem
najpierw sterowniki realteka, ale nie chciało ruszyć. Podmieniłem więc
sam sterownik na ten wyciągnięty z winxp. Po skonfigurowaniu kluczy i
innych pierduł ruszyło - tzn. karta znalazła AP, ustanowiło się
połączenie itp.

  I tu pojawił się problem - po podniesieniu wlan0 okazuje się, że
pakiety przychodzące gdzieś przepadają. Ale nie dzieje się to w samym
sterowniku windowsowym, bo widzę je w tcpdump -i wlan0. Zwiększa się też
licznik odebranych pakietów.

  Pakiety wychodzące działają ok - po dodaniu wpisu do arp (bo ARPowe
reply tez jest ignorowane, choć widoczne) pingowany host widzi requesty
i wysyła reply. Tcpdump na wlanie widzi odpowiedzi, ale jakby system ich
dalej nie analizuje. Efekt - Destination Host Unreachable.

Nie bardzo mam pomysł jak to ugryźć. Ktoś może wie?

kernel-2.6.8-4
kernel-net-ndiswrapper-0.12rc1-1 w 2.6.8_4
ndiswrapper-0.12rc1-1

Dodam, że jest to goły system, nie ma żadnych regułek itp. Po wpięciu
kabla sieciowego wszystko działa...

w logach czysto, tzn. tylko informacje świadczące o tym, że wszystko
jest ok.

Dzięki i pozdrawiam,
Piotrek