Jak skopiować plik z "dziurą" na inną maszynę?

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 7 Lut 2005, 11:13:14 CET

Michal Kochanowicz wrote:
> Wiesz co, ja mam kaca i może kiepsko myślę, ale dla mnie piszesz nie na
> temat :-P

Pewnie nie zrozumiałem pytania - jak dnia mnie pliki z dziurami to
esploitowalne binarki, a skoro rozmiar plików jest większy niż rozmiar
docelowej partycji, to podałem Ci sposoby na powiększenie tego rozmiaru.

Oczywiście jeśli pliki to nie są np. ELF-we binarki to upx nie ma dla
nich większego sensu - jeśli to 11GB to podejżewam że jednak nie są to
binarki (ew. próbujesz przenieść skompilowaną statycznie mozillę ;-)

Samą metodę kopiowania podały juz inne osoby.

M.