skype

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 6 Lut 2005, 22:24:30 CET

Dnia 06-02-2005, nie o godzinie 21:10 +0100, Mariusz Niedzielski
napisał(a):

> ustawiłem - nie pomaga.

uzyj dmix i alsy masz podany gotowiec na liscie do ~/.asoundrc

dodatkowo jakie moduły masz zainstalowane ??
lsmod | grep snd

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl