Problemy z aRts

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 6 Lut 2005, 22:37:20 CET

Witam.

Mam kilka wkurzających problemów z aRtsem. Zwykle jechałem na samej ALSA'ie
ale ostatnio naszła mnie ochota, żeby wszystko mieć jak najbardziej
user-friendly, a ALSA taka nie jest (dobiera się na sztywno do dsp i nie
można sobie puszczać dwóch strumieni dźwięku).

Dlatego też przyjrzałem się aRtsowi. Mam już wtyczkę do xmms'a, która
działa :).

Problemy:

1) Mplayer odpalony z -ao arts działa woooolno. Dźwięk jest cały czas
przerywany, nie da się tego słuchać. Nie wiem za bardzo jak to zmienić - mam
ustawiony najwyższy możliwy priorytet dla aRts i spory bufor. W xmms nie ma
żadnych problemów.

2) Kadu po włączeniu wtyczki arts_sound się wywala. Mogę gdzieś pokazać
backtrace'a jeśli trzeba.

3) Dźwięk we flashach nie działa :/ Słychać trzaski zamiast melodii/tekstu -
nie wiem jak się zabrać za diagnostykę tego nawet.

4) Dźwięki systemowe słychać dopiero np. w momencie kiedy kończy się piosenka
w xmmsie - strasznie wkurzające. A udało mi się już odpalić kilkanaście
instancji xmms'a i słuchać na nich różnych piosenek.

Wszystkie pakiety dystrybucyjne z Ac (bez ready/test/nest/nest-test).

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl