Problemy z aRts

DoubleX doublex w wp.pl
Nie, 6 Lut 2005, 22:50:26 CET

> 1) Mplayer odpalony z -ao arts działa woooolno. Dźwięk jest cały czas
> przerywany, nie da się tego słuchać. Nie wiem za bardzo jak to zmienić -
> mam
> ustawiony najwyższy możliwy priorytet dla aRts i spory bufor. W xmms nie
> ma
> żadnych problemów.

Spróbuj użyc na niego nakładki w stylu Kplayer, Kmplayer - działają dobrze

> 2) Kadu po włączeniu wtyczki arts_sound się wywala. Mogę gdzieś pokazać
> backtrace'a jeśli trzeba.

No u mnie też tak jest.  Kiedyś za któtymś razem klikania zaskakiwało
teraz jest lipa.

> 3) Dźwięk we flashach nie działa :/ Słychać trzaski zamiast
> melodii/tekstu -
> nie wiem jak się zabrać za diagnostykę tego nawet.

Hmmm, miałem coś podobnego kiedyś na zasadzie takiej że w Operze nie
działało (wszystkie dźwięki na stronach
oraz wtyczki flaszowe właczone) zaś w Firebirdzie (teraz Firefox)
działało. Teraz jakaś sztuczka magiczka
i wszędzie działa, jak, dlaczego, skąd..nie wiem.

> 4) Dźwięki systemowe słychać dopiero np. w momencie kiedy kończy się
> piosenka
> w xmmsie - strasznie wkurzające. A udało mi się już odpalić kilkanaście
> instancji xmms'a i słuchać na nich różnych piosenek.

Spróbuj ustawić artsplay jako odtwarzacz dźwięków systemowych.

> Wszystkie pakiety dystrybucyjne z Ac (bez ready/test/nest/nest-test).

Identycznie mam.

> Pozdrawiam

Równieź pozdrawiam