Problemy z aRts

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 6 Lut 2005, 23:35:23 CET

Dnia niedziela, 6 lutego 2005 23:08, Lukasz "S-K" Jarochowski napisał:
[...]
> No właśnie. W sumie nie przeszkadzało mi to, że mplayera odtwarzałem z
> ALSA, tak samo xmms'a, kadu mam bez dźwięków tylko z dymkami. Ale
> chciałbym to zmienić i przesiąść się całkowicie na aRts. Chyba się da?
> (jasne, część applikacji nie będzie działać z aRtsem, to wtedy będę
> męczył ALSAę).
No... jak pisałem, mi wszystko działa bezproblemowo. Z aRts-em. Całe KDE,
również mplayer. Nie licząc xmms-a (patrz dalej).

> Chodzi o to, że chcę wiedzieć jak to doprowadzić do stanu kiedy zwykły ZU
> może bez problemu robić niemal wszystko. (tak, robię instalacje PLD  ZU
> :) )
Ja działam z poziomu zwykłego usera, nie mam żadnych suidów czy innych
specjalnych "helperów". Dmix-a skonfigurowałem dlatego, że mi przestał
działać output xmms-a przez wtyczkę arts-ową. Teraz jest lepiej - bo
działa :-) A to przecież jednorazowa operacja.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\