skype

MrRobby mrrobby w elcuk.pl
Pon, 7 Lut 2005, 15:53:42 CET

On Sun, 6 Feb 2005 21:23:35 +0100
Lukasz Glebicki <lukaszgl w post.pl> wrote:

> Sprawdź czy masz zaznaczone jako źródło nagrywania mic oraz capture. W
> kmix w zakładce Input musi palić się na czerwono kontrolka. ZTCP
> capture nie musi a skype sam ją włącza. U mnie w zakładce jest jeszcze
> kontrolka Mic select, którą mam zaznaczoną.
>
> Może to pomoże. PS. Odpal sobie jakiś program do nagrywania i tak
> sprawdzaj czy Ci działa mikrofon.

sorka ze sie podepne pod temat :) mozna jakos ustawic by linux pamietal
z jakiego zrodla nagrywania ma pamietac??? bo po kazdym reboocie
nagrywanie przelacza mi sie na line-in i czesto gdy "rozmawiam: :) w
skypie to zapominam sobie pzrestawic na mic i tez mnie nieslychac ale
tylko przez moment. Mimo to jest to denerwyjace. Mozna to jaos
zapamietac??

--
Pozdrawiam MrRobby