Asterisk w PLD

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 8 Lut 2005, 00:58:02 CET

Dnia niedziela, 6 lutego 2005 20:19, Jacek Rzęsista napisał:

> W tej chwili pracuję nad konfiguracją - jak będę miał skończoną - pochwalę
> się na liście :)
No więc w zasadzie mam gotową działającą konfigurację - spisuję właśnie jak to
popełniłem, żeby zostało dla potomnych. Poradziłem sobie i z SIPami (w końcu)
i z wyjściem na Tepsę. Natomiast poległem zupełnie na jednej rzeczy. Czy jest
jakiś działający pod linuxem klient VoIP/SIP ? kphone - teoretycznie się
rejestruje, ale przy próbie zadzwonienia wywala błąd, bez żadnych konkretnych
szczegółów. iaxComm - płacze o jakis błąd wxWindows, też bez konkretów.
Próbowałem jeszcze sphone i linphone - też porażka zupełna z uruchomieniem.
Jedyne co mi się udało uruchomić - to Windowsowy X-Lite uruchamiany spod wine.
Niestety ma jedną wadę - nie działa mi wtedy mikrofon (nie wiedzieć czemu :()
- cała reszta śmiga, że aż przyjemnie popatrzeć i posłuchać.
Tak więc pytanie - czy ma ktoś sprawdzonego/działającego pod linuksem takiego
klienta ?
--
Jacek Rzęsista
GG 61213