Tlenofon pod PLD - kto wie jak?

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Wto, 8 Lut 2005, 01:17:17 CET

Dnia wtorek, 8 lutego 2005 00:46, Jacek Rzęsista napisał:

> Niestety, nic nie daje ten plik - próbuje właśnie odpalić iaxComma -
> dostaję komunikat:
> [jasio w jasio iaxcomm]$ ./iaxcomm
> Error wxWindows Fatal Error : Couldn't Initialize IAX Client .
>
> Żeby uprzedzić pytania:
> [jasio w jasio iaxcomm]$ rpm -qa | grep wxW
> wxWindows-afm-2.4.2-6
> wxWindows-2.4.2-6
> wxWindows-utils-2.4.2-6
>
> Brakuje mi czegoś czy jak ?

Przepraszam, że się wetnę, ale ja nie mogę skompilować iax-a, bo ani polecenie
"./getsrc iax.spec" ani "./buider -ba iax.spec" nie może dociągnąć patch-a
"iax-DESTDIR.patch". Co powinienem w takiej sytuacji poczynić? Czynności
ujęte w dokumentach "Budowanie pakietów ze drzewka CVS", "CVS", "Możliwa
droga do zostania szeregowym developerem PLD" ściągniętych ze stron PLD chyba
wykonałem i przyswoiłem sobie poprawnie. Sprawdzałem. Czy pliki 'patch' są
trzymane gdzieś poza CVS?

pozdr.