apache i ssl

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.wskr.gov.pl
Wto, 8 Lut 2005, 02:07:24 CET

Sławomir Sędyka napisał(a):

> Z Dokumentacji PLD:
> http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_apache.html
>
> Aby ustanowić połączenie szyfrowane i za każdym razem nie wpisywać
> https://, powinieneś użyć mechanizmu vhosts. Stwórz katalog
> /home/services/httpd/html/mail  dla którego zrobisz wpis w pliku
> 20_mod_vhost_alias.conf. Czyli zgodnie z tym czego już się
> dowiedziałeś, robisz wpis w pliku strefy domeny oraz konfigurujesz
> apache. Natomiast w katalogu /home/services/httpd/html/mail tworzysz
> plik o nazwie index.php z zawartością taką jak w przykładzie.
>
> <?php

> [...]

Dzięki z pomoc.
W dokumentacji przeoczyłem ale udało mi się to zrobić przy pomocy
mod_rewrite:
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine on
RewriteCond %{SERWER_PORT} !^443$
RewriteRule ^(.*)$ https://ADRES_SERVERA/$1 [L,R=303]
</IfModule>

Działa tak jak chciałem.
Jeszcze raz dzięki z podpowiedz na przyszłość będę bardziej szczegółowo
czytał dokumentację.

patras