Tlenofon pod PLD - kto wie jak?

Enkidu enkidu w onet.pl
Śro, 9 Lut 2005, 11:10:37 CET

Tak, pliczek zadziałał o tyle, że iaxcom sie odpalił. Daje sobie wpisywać różne rzeczy ale jest głuchy i niemy.
przyposzczam, że to przez to ustawienie /dev/dsp we wszystkich opcjach -- tu sobie od biedy poradzę

Jest jednak jeszcze coś: program nie nawiązuje żadnego połączenia z tlenofoniczną centralą. Nie wybiera numerów, nie zeżera mi impulsów na tlenofonicznym koncie! Co jeszcze ustawić (nicka i zahaszowane tlenofoniczne hasło sobie wpisałem)?