Upgrade i problem x X'ami

Tomek tomy10 w poczta.onet.pl
Śro, 9 Lut 2005, 11:19:30 CET

Wczoraj postanowilem przejsc z gdm na kdm,  a ze dawno nie robilem upgrade'u to uaktualnilo mi sie ok 100MB w tym X11 itd...
Probujac wejsc do X'ow okazalo sie ze sa problemy. Przejrzalem logi i okazalo sie ze sa bledy m.in z klawiatura (unable load moudule). Gdzies wyczytalem ze aby temu zpobiec wystarczy zmienic w pliku konfiguracyjnym z "Keyboard" na "kbd". Okazalo sie prawda.. Ten blad juz nie wystepowal. Nastepny problem, ktory sie pojawil to czcionki: Speedo. Znow gdzies wyczytalem ze najlepiej wyhaszowac je.. wiec tez tak zrobilem. W koncu po wpisaniu startx juz zaczal pojawiac sie ekran z KDE, ktory wysypywal sie w momencie "inicjalizacji" (nie wiem dokladnie,  w kazdym razie ta druga ikonka ktora sie pojawia podczas uruchamiania KDE - mysle ze kazdy wie o co chodzi). Znowu przegladalem logi i okazalo sie ze sa jakies bledy zwiazane z GLX, czyli grafika. Mam karte GeForce 4 Ti. Dalej nic wiecej nie udalo mi sie zdzialac... :/ Licze na Wasza pomoc. Tylko prosze was nie piszcie mi ze to bylo juz na liscie, bo szukalem i nie znalazlem. Jesli wiecie ze jest juz gdzies opisany taki problem, to podajcie do niego linka ;-)
Dzieki za wszelkie porady!!!