Upgrade i problem z X'ami !

Sławomir Sędyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Śro, 9 Lut 2005, 14:20:51 CET

On Wed, 9 Feb 2005 niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote:

> Ja to pamiętak tak m.w. Sprawdz czy masz zainstalowane takie pakiety:
>
> kernel-video-nvidia-1.0.6111-5 w 2.6.8_4
> X11-driver-nvidia-1.0.6111-5
>
> Ważne są liczby, czy w obu przypadkach jest 1.0.6111-5, bo pewnie masz stare
> jądro a nowe sterowniki do Xyow.
> Jeżeli dobrze kombinuje to w /etc/poldek.conf masz:
>
> # prevent kernel* and dev from being upgraded if they are already installed
> hold = kernel* rc-scripts
>
> i nie doczytujesz nowego jądra. Możesz wykoasować kernel z tej lini i wtedy
> zrobić upgrade.
>
> Ale nie jestem specem od nvidii.

Ja spotkałem się z podobnym problemem dwa razy.
Ponieważ lubię coś od czasu do czasu przebudować, to zaczynam od strony:
http://pl.docs.pld-linux.org/Potrzeby.html
Później szybki skok na strnę baseciq'a i konfigurowanie cvs'u (link na
stronie powyżej)

I zamiast budować ekg buduję:
[~/rpm/SPECS]$ builder -bb X11-driver-nvidia.spec --without smp

Trudniejsza trochę droga, ale za to ciekawsza :-)

--
Sławomir Sędyka