(brak tematu)

Wojciech Polak nektrus w granice.net
Śro, 16 Lut 2005, 14:44:00 CET

>A co w przypadku, gdy w dwoch roznych domenach masz konto o tej samej
>nazwie?
>Kiszka.
>
>Mozna ustawic domyslna domene. W ten sposob login skladajacy sie jedynie
>z nazwy konta bedzie dotyczyl konta w domenie domyslnej. To jednak
>dziala tylko dla jednej domeny (logiczne).

>Pozdrawiam
>Beorn

Witam
   Widze ze rozbrzmiala dyskusja co bardzo mnie cieszy i zaraz uswiadomilo
kilka faktow, i macie racje ze rybki albo akwarium. To teraz pytanie
czy istnieje jakies MTA ktore obsluzy kilka domen + mysql z zasada
jednego logina. Logina i sender_canonical + virtual tak jak odbywa sie
to na plikach w postfixsie. Czy ktoś o takim czyms slyszal czy poprostu
dla kazdej domeny osobno w takim wypadku maszyne stawiac trzeba ?

Nektrus