[AC] KDE i nVidia...

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 9 Lut 2005, 14:59:30 CET

Witam.

Mam swieze AC. Zainstalowane jako KDE-Workstacja.
Na sterownika Vesa dzialalo spoko- kdm/kde, problem zaczal sie po
przejsciu na sterowniki NVidia.
Doszedlem do tego, ze trzeba zakonentowac modul GLX, aby stery sie nie
wieszialy, ale i tak jedyne co osiagnolem, to to ze kdm potrafi mi
pokazac ekran z logiem nVidi i sie wylaczyc.
Co moge/musze zmienic w konfiguracji, aby dzialalo.

Aha- mam karte MX440 na AGPx8. Moduly X11-driver-nvidie i
kernel-video-nvidia, kernel 2.6.8_4.

--

Pozdrawiam.

TomLee

GG: 1539526
tlen: tomaslee w tlen.pl
jabber: tom_lee w chrome.pl

W uszach brzmi jeszcze echo pieśni przyszłości- to marsz Pingwinów w
Zjednoczonej Europie.