moduły ok problem z systemem plików

root kun13 w wp.pl
Śro, 9 Lut 2005, 15:02:36 CET

Problem trwa nadal... chodzi o to ze niedawno pisałem na tę liste o
problemie przy starcie systemu. Byłem szczęśliwym posiadaczem PLD póki
nie zrobiłem upradu na jądro 2.6.8-4
Najpierw przy ładowaniu modułow przy starcie system
stawał....wyszukiwanie zależności między modułami i koniec... restart
miękki (bo wyłączenie kompa groziło błędami na dysku)... otrzymałem rade
(podziękowania dla Łukasza M.) aby w /etc/sysconfig/system  pozmieniać
pewne rzeczy....
RUN_DEPMOD=no
a było
RUN_DEPMOD=ifmissing
pozmieniałem i teraz moduły ładują się ok (właściwie chyba się nie
ładują) natomiast komp staje przy: ładowaniu lokalnych systemów
plików... kilka restartów i może zaskoczy, a jak się go puści wolno to
potrafi się ładować i 15 i 20 minut przy czym jak mam się zalogowac to
koniec...mogę czekac kolejne 20 minut po wpisaniu usera
nie wiem czy jest na to jakaś rada
przy czy zaznaczam że jak wreszcie sie system namysli i zastartuje to
wszystko chodzi ok (modem - neostrada, karta tv,karta dzwiękowa)
wszystko działa fantastycznie
prosze o ewentualne rady bo zależy mi aby użytkować PLD  i z góry
dziękuje
Marcin