WindowMaker a polskie znaki

Radek Krzywania sfrog w man.poznan.pl
Czw, 10 Lut 2005, 09:12:08 CET

Maciek Mitura wrote:

> Ja tez mialem podobny problem, pomogła opcja -u vfmg - menu wywołuje tak:
> vfmg -i -f -x -c -u wmaker-old

Jedyne co dziala ok to podmenu aplikacji :) dzieki waszym podpowiedzia.
Nie dziala nadal cala reszta... http://www.man.poznan.pl/~sfrog/WMZnaki.png
Na ikonie spinacza brak polskich znakow, przy zmianie pulpitu na inny
gdy pojawia sie nazwa, brak polskich znakow, w menu tez brak polskich
znakow.  Co ciekawe, gdy skopiowalem menu polskie z
/usr/share/WindowMaker/menu.pl do ~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu to ...
menu jest po angielsku pomimo ze w pliku jest polskie. Chyba WM nie
poradzil sobie z nim, choc jest w UTF. Zastanawiajace... Menu w
~/GNUstep jest teraz w ISO. Gdy probuje zmienic nazwe pulpitu gdy wpisze
polski znak to WM dostaje glupawki i nie wyswietla ciag dalszego
wpisywanej nazwy. Pytanie - co przegapilem/niedoczytalem?

btw. gdzies na googlach widzialem posta z takim problemem - rozwiazanie
=> przesiadz sie na innego menadzera... a mnie to nie do konca zadowala.

Radoslaw Krzywania       Network Research and Development
sfrog w man.poznan.pl      Poznan Supercomputing and Networking Center
+48 61 858 20 28         http://www.man.poznan.pl